Ombudsman

Hebt u een vraag of klacht over de manier waarop u door bestuurders of ambtenaren van gemeente Hoogeveen bent behandeld? Dan kunt u elke laatste maandagmiddag van de maand terecht op het spreekuur van de gemeentelijke ombudsman de heer Van Egdom. U kunt een afspraak maken door te mailen: ombudsman@hoogeveen.nl of door te bellen naar 0528 - 291557 (Anita van Ulsen, secretaris van de ombudsman).

Schriftelijk contact opnemen

Wilt u schriftelijk contact opnemen met de ombudsman? Stuur uw vraag of klacht dan naar ombudsman@hoogeveen.nl. Vermeld in ieder geval uw naam, adres, telefoonnummer, vraag of klacht en verdere uitleg. U kunt ook een brief sturen naar Ombudsman Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen.

Werkwijze bij officiële klacht

Hebt u al een officiële klacht ingediend? Dan onderzoekt de ombudsman de klacht en kijkt hij of de beslissing van het gemeentebestuur juist is. U en degene over wie u hebt geklaagd worden uitgenodigd voor een gesprek. De ombudsman schrijft een rapport over de feiten. U en degene over wie u hebt geklaagd kunnen op dit rapport reageren. In het definitieve rapport geeft de ombudsman zijn eindoordeel.

Jaarverslagen

Rapporten

Contact met de gemeente

U bent welkom in het gemeentehuis in Hoogeveen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.

Telefoon

14 0528

Vandaag gesloten

Openingstijden

Vandaag gesloten Morgen van 09:00 tot 17:00 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl