Vervangende stempas aanvragen
U ontvangt uiterlijk woensdag 15 oktober 2025 uw stempas. Als u die niet ontvangen hebt of u bent uw stempas kwijt, dan kunt u een nieuwe aanvragen. U vraagt de vervangende stempas aan bij de gemeente waar u op 15 september 2025 staat ingeschreven.
Schriftelijk aanvragen
Vul het aanvraagformulier vervangende stempas (pdf - 289,0 KB) (rijksoverheid.nl) in en stuur deze op naar Gemeente Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen. Stuur een kopie van uw identiteitsbewijs mee. Of lever het bij ons in (Raadhuisplein 24). Zorg ervoor dat het formulier uiterlijk op 24 oktober 2025 bij ons binnen is.
Aanvragen bij de balie
Maak online een afspraak om een vervangende stempas aan te vragen. U kunt langskomen tot uiterlijk 28 oktober 2025 om 12.00 uur. Neem uw identiteitsbewijs mee.
U bent hier
Contact met de gemeente
Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.
Bezoekadres
Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen
Postadres
Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht