Adresonderzoek aanvragen
Staat er iemand op uw adres ingeschreven die er niet (meer) woont? Dan kunt u bij de gemeentebalie een adresonderzoek aanvragen. De gemeente zoekt dan uit wat het juiste adres is van deze persoon.
Meenemen
- Uw geldige identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs)
- Een kopie van uw koop- of huurcontract
- Alle informatie die u hebt over de persoon die u wilt uitschrijven. In ieder geval de naam, geboortedatum en het telefoonnummer
Kosten
Het laten uitvoeren van een adresonderzoek is gratis.
Hoe lang duurt het
Binnen 3 maanden zoekt de gemeente uit wat het juiste adres is van de persoon.
Voorwaarden
- Iemand staat op uw adres ingeschreven, die er niet (meer) woont
- Of iemand heeft een briefadres op uw adres en u kunt die persoon niet meer bereiken
- Of iemand heeft een briefadres op uw adres en u wilt uw toestemming voor het briefadres intrekken
- U bent eigenaar, (ver)huurder of medebewoner van de woning
Contact met de gemeente
Door de maatregelen vanwege het coronavirus kunnen wij u helaas alleen op afspraak op het gemeentehuis ontvangen.
Bezoekadres
Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen
Postadres
Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl