Adresonderzoek aanvragen
Staat er iemand op uw adres ingeschreven die daar niet meer woont? Dan kunt u bij ons een adresonderzoek aanvragen. Zorg ervoor dat u de juiste gegevens aan ons doorgeeft. Wij zoeken uit wat het juiste adres van deze persoon is.
Aanvraagformulier adresonderzoek (pdf - 650,7 KB)
Aanvragen
Mail het aanvraagformulier naar adresonderzoek@hoogeveen.nl. Of stuur het per post naar Gemeente Hoogeveen, Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen.
Meesturen
- Uw geldige identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs)
- Een kopie van uw koop- of huurcontract
Wat moet u weten
U kunt in de volgende gevallen een adresonderzoek aanvragen:
- Iemand staat op uw adres ingeschreven, die er niet meer woont
- Iemand heeft een briefadres op uw adres en u kunt die persoon niet meer bereiken
- Iemand heeft een briefadres op uw adres en u wilt toestemming voor het briefadres intrekken
- U bent eigenaar, (ver)huurder of medebewoner van de woning
Na uw aanvraag
Wij proberen binnen 3 maanden uit te zoeken wat het juiste adres is van deze persoon.
Kosten
Het laten uitvoeren van een adresonderzoek is gratis. Zorg ervoor dat u altijd de juiste gegevens aan ons doorgeeft. Doet u dit bewust niet, dan kunt u een boete krijgen.
Contact met de gemeente
Maak online een afspraak voordat u langskomt op het gemeentehuis. Of bel met de gemeente.
Bezoekadres
Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen
Postadres
Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl
Verstuur een veilig bericht