Ondanks de maatregelen vanwege het coronavirus proberen wij u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze dienstverlening gaat door in aangepaste vorm.

Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)

Uittreksel BRP online aanvragen

Vanwege het coronavirus vragen wij u om uw uittreksel BRP online aan te vragen en niet naar het gemeentehuis te komen. Als dit niet lukt, bel met de gemeente: 14 0528.

Een uittreksel BRP is een officiële verklaring dat u in gemeente Hoogeveen ingeschreven staat. Op het uittreksel staan standaard uw naam, adres, geboorteplaats en –datum. U kunt er ook andere gegevens op laten zetten. Als u het uittreksel online aanvraagt met uw DigiD, krijgt u het binnen 5 werkdagen thuisgestuurd.

Kosten

Een uittreksel Basisregistratie Personen (BRP) kost € 10,-.

Uittreksel burgerlijke stand

Hebt u een bewijs nodig van bijvoorbeeld uw geboorte, huwelijk of echtscheiding? Vraag dan een uittreksel burgerlijke stand aan.

Contact met de gemeente

U bent welkom in het gemeentehuis in Hoogeveen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.

Telefoon

14 0528

Vandaag gesloten

Openingstijden (zonder afspraak)

Vandaag gesloten Morgen van 09:00 tot 13:00 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl