Klacht indienen

Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Bijvoorbeeld omdat uw brief niet of te laat is beantwoord of omdat er onjuiste informatie is verstrekt? Dan kunt u een klacht indienen.

Melding over de buurt

Wilt u een klacht indienen over uw buurt? Bijvoorbeeld over kapotte verlichting of losse stoeptegels? Dan kunt u hier een melding van maken.

Hoe werkt het

Er zijn een aantal manieren om uw klacht in te dienen.

  • Stuur een brief waarin u uw klacht beschrijft. U kunt uw brief versturen naar Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen
  • Gebruik het online klachtenformulier om uw klacht in te dienen
  • U kunt uw klacht mailen naar info@hoogeveen.nl
  • U kunt bellen naar 14 0528. U wordt doorverbonden met de klachtco├Ârdinator
  • Na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op

Gegevens doorgeven

Als u een klacht indient, geeft u de volgende gegevens door: 

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • Uitleg over uw klacht

Niet eens

Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Of hebt u advies nodig voordat u een klacht indient? Dan kunt u terecht bij de gemeentelijke ombudsman. U kunt de ombudsman bereiken door een brief te sturen naar Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen of door te mailen naar ombudsman@hoogeveen.nl. U kunt ook bellen naar 14 0528.

Contact met de gemeente

U bent welkom in het gemeentehuis in Hoogeveen. Om direct geholpen te kunnen worden adviseren wij u om een afspraak te maken.

Telefoon

14 0528

Vandaag gesloten

Openingstijden

Vandaag gesloten Morgen van 09:00 tot 17:00 uur

Bezoekadres

Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen

Postadres

Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl