Klacht indienen
Bent u niet tevreden over hoe de gemeente u heeft behandeld? Bijvoorbeeld omdat uw brief niet of te laat is beantwoord of omdat er onjuiste informatie is verstrekt? Dan kunt u een klacht indienen.
Melding over de buurt
Wilt u een klacht indienen over uw buurt? Bijvoorbeeld over kapotte verlichting of losse stoeptegels? Dan kunt u hier een melding van maken.
Hoe werkt het
Er zijn een aantal manieren om uw klacht in te dienen.
- Stuur een brief waarin u uw klacht beschrijft. U kunt uw brief versturen naar Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen
- Gebruik het online klachtenformulier om uw klacht in te dienen
- U kunt uw klacht mailen naar info@hoogeveen.nl
- U kunt bellen naar 14 0528. U wordt doorverbonden met de klachtcoördinator
- Na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op
Gegevens doorgeven
Als u een klacht indient, geeft u de volgende gegevens door:
- Uw naam, adres en telefoonnummer
- Uitleg over uw klacht
Niet eens
Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht? Of hebt u advies nodig voordat u een klacht indient? Dan kunt u terecht bij de gemeentelijke ombudsman. U kunt de ombudsman bereiken door een brief te sturen naar Postbus 20.000, 7900 PA Hoogeveen of door te mailen naar ombudsman@hoogeveen.nl. U kunt ook bellen naar 14 0528.
Contact met de gemeente
Door de maatregelen vanwege het coronavirus kunnen wij u helaas alleen op afspraak op het gemeentehuis ontvangen.
Bezoekadres
Raadhuisplein 24
7901 BW Hoogeveen
Postadres
Postbus 20.000
7900 PA Hoogeveen
info@hoogeveen.nl