Lees voor

Hoogeveen op weg naar de meest kindvriendelijke gemeente van Nederland

27 februari 2018 – Hoogeveen start met een nieuwe marketingcampagne: Hi Hoogeveen.  

Vandaag is deze nieuwe marketingcampagne gestart met een gratis theatervoorstelling: “Het raadsel van de blauwe hand”. Het raadsel is vanmiddag in De Tamboer opgelost dankzij Detective H. Veen en superheld van de stad H-man, samen met honderden kinderen uit Hoogeveen en wethouder Erik Giethoorn.

Hi Hoogeveen

Erik Giethoorn licht de campagne toe: “Onder de noemer ‘Hi Hoogeveen’ gaan we kinderen en hun ouders of opa en oma welkom heten in Hoogeveen. We maken van Hoogeveen een aantrekkelijke en kindvriendelijke plek om te bezoeken. Dat doen we niet alleen: samen met winkeliers, horecabedrijven, scholen en natuurlijk de kinderen zelf.”

Het centrum van Hoogeveen is populair voor een gezellig middagje shoppen, daarom richt de campagne zich eerst op het hart van Hoogeveen en daarna pas op de rest van onze mooie gemeente. En alles vanuit het perspectief van kinderen. Er komt een speciale spaarkaart voor kinderen, activiteiten en evenementen voor en door kinderen.

Oproep

Wilt u zich ook inzetten voor een kindvriendelijk Hoogeveen? Heeft u ideeën of tips? Neem dan contact op via de website: www.hihoogeveen.nl.

Hi Hoogeveen, op weg naar de meest kindvriendelijke gemeente van Nederland!

 

Uitgelicht

Zoeken